Učne težave

Vse stvari so težke,

preden postanejo lahke.

                                   (Arabska modrost)

 

Učenci z učnimi težavami

Raziskave v Sloveniji kažejo, da skupina učencev z učnimi težavami v OŠ vključuje 20 do 25 % populacije vseh učencev. Učenci z učnimi težavami (v nadaljevanju učenci z UT) so opredeljeni kot heterogena skupina otrok z različnimi kognitivnimi, socialnimi, emocionalnimi in drugimi značilnostmi, ki imajo pri učenju pomembno večje težave kot njihovi vrstniki.

Za učence z UT so pomoč, podpora in prilagoditve opredeljene v dokumentu Koncept dela: učne težave v osnovni šoli (2008), ki je za OŠ zavezujoč dokument in določa kontinuum pomoči učencem z UT.

Za inkluzivno izobraževanje je pomembno, da je pomoč otrokom z UT čim bolj zgodna, čim bolj prilagojena, čim manj opazna, čim bliže učencu in da se izvaja čim krajši čas, a intenzivno.

Šola na podlagi Koncepta dela izdela za učenca Izvirni delovni projekt pomoči.

 

Več o dokumentu Koncept dela: učne težave v osnovni šoli si preberite na spletni strani MIZS:

http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/ministrstvo/Publikacije/Koncept_dela_Ucne_tezave_v_OS.pdf

 

Pripravila: Renata Štritof

(Skupno 56 obiskov, današnjih obiskov 1)